باران،باز باران،شیشه پنجره را باران شست،از دل من اما چه کسی نقش ترا خواهد شست

یک امتحان سخت - هوای بارانی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هوای بارانی

یک امتحان سخت

سه شنبه 89 اردیبهشت 14 ساعت 1:9 عصر

سلام

این شعر زیبا رو از دفتر شعر امید(همسرم) کش رفتم نمیدونین چه حالی میده یه اثر هنری رو سرقت کردن البته همچین سرقت سرقت هم نیستااااااا چون دارم به اسم خود امید شعر رو تو وبلاگم میذارم (چه همسر خوبی ام من) گفتم شعر به این زیبایی رو شما هم بخونین خب

 

وقتی که روزنه ها همه مسدود میشوند
تقدیرهای سرد دلم دود میشوند

دیوار هم بدون پنجره اصلا قشنگ نیست
هر چند پنجره ها همه محدود میشوند

باتو ، تمام هست های دلم نیست میشوند
با من ، تمام بودهای تو نابود میشوند

فرهادهای کشته و حلاج ها به دار
پایان قصه های غم آلود میشوند

در آزمون چشم تو حتی فرشته ها
در اولین معادله مردود میشوند

                                                                                                                                         به قول خودش (شعر از امید)



  • آخرین برگ سفرنامه ی باران این است:که زمین چرکین است
  • به قلم : باران | تو هم یه مهربون باش


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    .......
    سؤال مبهم تاریخ
    یک امتحان سخت
    باز باران
    خداحافظ دوستای خوبم
    [عناوین آرشیوشده]